ELS ALUMNES DE 5è i 6è a TALAMANCA DEL JARAMA…. IN ENGLISH!!!!

Els nostres alumnes de 5è i 6è, conjuntament amb els de l’escola de Ginestar, s’han traslladat a Talamanca del Jarama (Madrid) per participar en el Programa de Inmersión lingüística de Otoño que atorga el Ministerio de Educación, Cultura y Deportes. Durant una setmana sencera, els nostres alumnes conviuran amb altres alumnes de diferents comunitats autònomes espanyoles i ho faran interactuant exclusivament en anglès. En aquest enllaç del programa d’immersió podeu seguir al minut el desenvolupament de l’estada dels vostres fills i filles:

Cei El Jarama

1. Josep Ramon Suñé

Hello and good morning.

The mothers, alls the mothers, and only de mothers, are hystericals.

They aren’t call, to call, theirs childrens and daughters.

Ok. Very good experience.