CdA de BARCELONA (3r DIA)

Ja som a les portes del retorn a casa. Avui dijous, tercer dia del Camp d’Aprenentatge, els nostres alumnes de 3r d’ESO han continuat el seu treball pràctic. Durant el matí han fet la visita a la Planta Integral de Valorització de Residus de Sant Adrià del Besòs, on han pogut comprovar què es fa amb tots els residus que genera la ciutat de Barcelona. A la tarda, i després de dinar al Centre Comercial Diagonal Mar, els alumnes s’han traslladat a la zona del Fòrum i han visitat el Museu Blau de Ciències Naturals. En aquest museu han fet un recorregut per la fauna i la flora de la Terra, des del punt de vista històric, i també han pogut veure un audiovisual en 3D que els explicava l’origen de la humanitat. Aquesta nit viuran la festa de cloenda, que reuneix jocs, música i molta diversió. Aquest és el resum fotogràfic del dia:

De l’activitat de geolocalització que varen fer ahir ja en tenim publicats alguns resultats a Wikiloc: https://ca.wikiloc.com/rutes-a-peu/batea-eixample-2018-31465919