Adam Maijó Frigola 3r. classificat a la cursa Jean Bouin 2015

El passat diumenge dia 22 de novembre es va celebrar a Barcelona la 92a. cursa de la Jean Bouin. Aquesta cursa es celebra des del 1920 i és una de les més prestigioses a nivell internacional que es celebren a Catalunya. Un dels participants en aquesta edició ha estat l’alumne de 3r. d’Eso del nostre centre Adam Maijó, el qual ha obtingut un excel·lent resultat havent finalitzat els 3400m de la seva cursa en tercera posició, amb un temps de 10′:27”. Des del centre ens alegrem molt i el volem felicitar per aquest motiu, que es en definitiva un premi al treball, esforç, dedicaió i perseverància del nostre alumne a un esport tant exigent com l’atletisme. Moltes felicitats!!!

Adam