A peu per la Terra Alta:CdG

Aquestes primeres setmanes d’octubre els alumnes de de la comunitat de grans hem fet les nostres sortides a l’entorn.

Els alumnes de 4t el dilluns 3 vam anar a la bassa de les Forques, passant pel mas de Figueres. Abans de dinar vam visitat les ambulàncies on ens van ensenyar tot el que porta una ambulància, alguns vam fer de pacients va ser una experiència. Per la tarda Robert ens va ensenyar l’ofici de ferrer. Va ser un dia molt intens on vam aprendre moltes coses del nostre entorn i de les empreses que hi ha al polígon de industrial de Batea.

El dimarts 4 l’alumnat de 5è  i el dijous 13 els de 6è vam arribar a peu fins el mirador dels Mudèfers passant per la bassa de les Forques.

Durant l’excursió vam passar per la bassa de les Forques, on vam aprendre per a què servien antigament aquest tipus de basses. Quan vam arribar al mirador vam poder observar el Parc Natural dels Ports (Roques de Benet, L’agulla de Bot…); també vam comentar la feina dels guardes forestals, ja que ens trobàvem al costat d’una de les torres de vigilància.

De tornada vam parar al mas de Figueres, on vam explicar la història del bandoler Cassoleta i la seva relació amb aquesta família tan important.

Va ser un dia molt complert i vam gaudir força.

Aquí teniu un petit reportatge del bé que ens ho vam passar caminat pel nostre terme: