3r DIA DELS ALUMNES DE 3r d’ESO A BARCELONA

Ja som a les portes del retorn a casa. Avui dijous, tercer dia del Camp d’Aprenentatge, els nostres alumnes de 3r d’ESO han continuat el seu treball pràctic. Durant el matí han fet el projecte “Boqueria”, una activitat que els ha permès treballar conceptes científics aprofitant els productes que es comercialitzen en el mercat. També els ha permès treballar Ciutat Vella i comparar la ciutat d’abans de l’enderrocament de les muralles amb l’Eixample de Barcelona. A la tarda, i després de dinar al Centre Comercial Diagonal Mar, els alumnes s’han traslladat a la zona del Fòrum i han visitat el Museu Blau de Ciències Naturals. En aquest museu han fet un recorregut per la fauna i la flora de la Terra, des del punt de vista històric, i també han pogut veure un audiovisual en 3D que els explicava l’origen de la humanitat. A hores d’ara estan finalitzant la festa de cloenda, que reuneix jocs, música i molta diversió. Aquest és el resum fotogràfic del dia: