3r dia de Treball de Síntesi a Esterri (1r i 2n d’ESO)

Ja som a la recta final del Treball de Síntesi d’Esterri, després d’una jornada completa amb moltes activitats.

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO han fet l’activitat estrella de la seua estada, visitant el Parc Nacional d’Aigüestortes, on han pogut veure l’Estany de Sant Maurici i l’Estany de la Ratera. Després d’una excursió amb 4×4 fins al peu de l’Estació d’Espot, els alumnes han ascendit un desnivell de 200 metres fins arribar a la cota 2100 metres. Mentrestant, i pel camí, han anat fent activitats relacionades amb la fauna i flora del Parc, analitzant petjades, restes d’excrements i ossos, albirant ocells propis de la fauna pirinenca, etc. Aquí en teniu un resum fotogràfic: