2n DIA DEL CDA A BARCELONA DELS ALUMNES DE 3r d’ESO

Avui els nostres alumnes s’han despertat per primer cop a Barcelona i han continuat amb les activitats que varen començar ahir. Avui tocava visitar, al matí, la Pedrera de Gaudí i fer la descoberta de la “Mansana de la Discòrdia” (cases Ametller, Batlló i Lleó i Morera). A la tarda s’han traslladat al MNAC, el Museu Nacional d’Art Contemporani, per realitzar un taller sobre la guerra civil i la seua repercussió en l’art titulada “Art i Compromís. Respostes a la Guerra Civil”. Havien dinat, pel seu compte, al Centre Comercial Les Arenes. Després de sopar ben prompte, a les 19:30 hores, s’han traslladat al Cinema Bosque per assistir a la projecció d’una pel·lícula d’actualitat. Aquí teniu el recull fotogràfic del dia: