1r dia TREBALL DE SÍNTESI a BARCELONA

Els alumnes de 3r d’ESO ja són a Barcelona des d’aquest matí on han començat el seu Treball de Síntesi en el Camp d’Aprenentatge de Barcelona. Al matí han treballat en l’entorn del Castell de Montjuïc, on han conegut la seua història i des del qual han pogut observar la panoràmica de Barcelona i els seus límits geogràfics.

A la tarda, després de dinar, els alumnes s’han traslladat a l’Eixample barceloní, on han conegut els principals edificis d’aquest barri emblemàtic de la ciutat comtal i han reconegut a fons les característiques del Pla Cerdà. Aquí en teniu un resum fotogràfic.