1r DIA DELS ALUMNES DE 3r D’ESO AL CDA DE BARCELONA

Els nostres alumnes de 3r d’ESO estan, des d’avui mateix, duent a terme el Treball de Síntesi “Descobrim Barcelona” des del Camp d’Aprenentatge de Barcelona. Aquest matí han començat el viatge de bon matí, a les 6:30 hores, i a les 9:30 els alumnes ja eren treballant a Montjuïc, on han fet el primer dels projectes que duran a terme durant els 4 dies a la capital catalana. L’activitat del matí es titulava “Barcelona des de Montjuïc“. L’autobús, que els ha acompanyat durant tot el matí, els ha deixat a les 13 hores a l’alberg Montserrat de Barcelona. Allí han descarregat les maletes, s’han instal·lat i han dinat. A la tarda, han dut a terme el segon dels projectes, que ja havien començat a preparar a l’aula: “Explorem l’Eixample”; es tracta d’una activitat de Geolocalització de la qual els alumnes bateans n’han estat els pioners, ja que han estat els primers en dur-la a terme. Han fet una ruta d’hora i mitja aproximadament pels edificis més emblemàtics del Modernisme de l’Eixample. A cada alumne li ha tocat explicar-ne un, tal i com se l’havia preparat. Els han gravat en vídeo i aviat en veurem el resultat final.

Aquesta nit, després de sopar. gaudiran d’una activitat lúdica amb els monitors de Xanascat: una gimcana molt divertida que rep el nom de “jocs de nit”. Demà, més! Aquí us deixem unes instantànies del 1r dia d’activitat del SERGIU, l’ERIKA, l’ÀLEX, la NOEMÍ, el JORDI, l’ÈRIC, l’EMA, l’ÍNGRID, l’AINARA, el ROGER i la JUDIT.