1r dia del CdA a Barcelona: alumnes de 3r d’ESO

Els alumnes de 3r d’ESO estan duent a terme el Treball de Síntesi “Descobrim Barcelona” al Camp d’Aprenentatge de Barcelona. Aquest matí han començat el viatge de bon matí, a les 6:30 hores, i a les 9:30 els alumnes ja eren treballant a Montjuïc, on han fet el primer dels projectes que duran a terme durant els 4 dies a la capital catalana. L’activitat del matí es titulava “Barcelona des de Montjuïc“. L’autobús, que els ha acompanyat durant tot el matí, ens ha deixat a les 13 hores a l’alberg Montserrat de Barcelona. Allí hem descarregat les maletes, s’han instal·lat i han dinat. A la tarda, han dut a terme el segon dels projectes: “Modernisme al Passeig de Gràcia”: han fet una ruta d’hora i mitja aproximadament pels edificis més emblemàtics del Modernisme (Descoberta de la “Mansana de la Discòrdia” -cases Ametller, Batlló i Lleó i Morera- i Visita a la Casa Milà “la Pedrera”).

Aquesta nit, després de sopar. gaudiran d’una activitat lúdica amb els monitors de Xanascat: una gimcana molt divertida que rep el nom de “jocs de nit”. Demà, més! Aquí us deixem unes instantànies del 1r dia d’activitat: