Trobada comarcal de la Cdp a Gandesa

El divendres 18 de maig, tots els alumnes d’Educació Infantil de totes les escoles de la Terra Alta vam compartir un bonic dia ple d’activitats, històries i moments de joc! Vam recórrer diferents indrets del poble (la Plaça, el Palau del Castellà, Cal Baró, les escoles velles, el casal de Joventut…) i ens van explicar contes com el del frare de la vall, els gegants, el casament reial, la serena… escenificats pels xiquets/es de 6è de l’escola Puig Cavaller de Gandesa. Els alumnes de 4t ESO de L’Institut Terra Alta ens van preparar diferents jocs per anar alternant amb els contes! Gràcies a tots els que fan possible que, curs rere curs, visquem amb tan entusiasme aquest retrobament amb altres escoles de la nostra comarca! I felicitem els alumnes de 6è i 4t ESO per la preparació i la seva implicació en les activitats de la gimcana!