TROBADA COMARCAL EDUCACIÓ INFANTIL-POBLA

El divendres 22 de maig, els xiquets/es d’Educació Infantil vam assistir, un any més, a la Trobada Comarcal que organitza els SE/CRP Terra Alta, amb l’objectiu de fer conèixer als alumnes més petits els pobles de la nostra comarca. Al matí, vam participar en tot un seguit d’activitats lúdiques i en una gimcana per la població.  A la tarda,  es va realitzar la cantata a la plaça, on cada escola va cantar les seves cançons. La jornada va acabar amb una cançó de germanor sobre la Primavera, que havien après tots els xiquets de totes les escoles que hi van assistir! la veritat és que ens ho vam passar molt bé!! Mireu, mireu!!