Trobada comarcal de la CdP a la Pobla

Aquest dilluns 3 de juny per fi hem pogut participar a la trobada comarcal amb tots els xiquets/es de la comunitat de petits de totes les escoles de la nostra comarca! Aquest any hem conegut el poble de la Pobla de Massaluca: a través d’una gimcana de jocs, dinamitzada pels alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Terra Alta, hem descobert racons molt bonics del poble: l’ermita de Santa Madrona, l’església, la plaça, el mirador i l’escola, entre d’altres! Després de dinar cada escola ha cantat les cançons que havia preparat per a la resta de xiquets/es i hem clausurat el dia amb una cantata tots junts de la cançó dels pirates! Ens ho hem passat genial!