TEATRE A L’ESCOLA

La última setmana d’abril ha estat la setmana del teatre a l’escola. El dimecres 26 els alumnes de P4 van representar a la sala polivalent per a les famílies l’obra de teatre de Sant Jordi i els alumnes de 3r i 5è les obres de teatre que havien preparat per a la Mostra de Teatre Comarcal. Els dies 27 i 28 d’abril els alumnes de 3r i 5è vam participar a la Mostra de Teatre que es va celebrar al Pinell de Brai. Els alumnes de 3r vam representar l’obra “En Joanet i les tres bosses de diners”, els alumnes de 5è A ” Misteri a l’Aeroport Internacional de Pinyeres i la classe de 5è B “En aquest barri hi ha molt xivarri”. Totes les obres van ser un èxit. A continuació podeu veure les fotos de les representacions de Batea i el Pinell.