Nadal a l’escola!

L’últim dia del primer trimestre es viu molt intensament cada any a l’escola: celebrem l’inici de les festes nadalenques al costat dels nostres companys/es i mestres! Per començar el dia, els més petits de la CdP i CdM, caguem el Tronc i, els més grans, ja fan l’amic invisible! Després anem junts a la Germandat al Festival de Nadal, on regalarem als nostres familiars la representació dels Pastorets i les diferents nadales que ha preparat cada curs! Esperem que hagueu gaudit, com nosaltres, d’aquest dia tan especial!