Castanyada a la Comunitat de Petits

Aquest divendres 30 d’octubre hem celebrat la Castanyada a l’escola, intentant mantenir l’essència que té i ha tingut aquesta celebració al llarg dels cursos! Tot i no poder cuinar els panellets, hem treballat la recepta (per a que la pugueu fer a casa junts!), hem participat del Halloween que prepara sempre 4tESO, hem realitzat entretinguts tallers de tardor i, a la tarda, hem fet les danses que tan ens agraden! I, com no, vestits tots i totes de castanyers i castanyeres! La primera festa de l’escola sempre és especial, i aquest curs, tot i les circumstàncies, l’hem viscut amb la mateixa intensitat de sempre! Visca la Castanyada!