XERRADES EUSES

Aquesta setmana el nostre alumnat ha gaudit de diferents xerrades de l’Escola Universitària de la Salut i l’Esport de les Terres de l’Ebre (EUSES) sobre diferents temes relacionats amb la salut i l’esport.

A 6è han reflexionat sobre els valors que es transmeten a través de la pràctica esportiva. Respecte, superació, motivació, compromís… i molts altres que ens fan créixer com a persones.

A 1r i 2n d’ESO han analitzat aspectes relacionats amb els hàbits esportius i posturals, el que implica prendre consciència sobre la importància de promoure una vida activa i una higiene postural correcta per al manteniment de la nostra salut.

A 3r d’ESO el gènere i l’esport ha estat el tema de debat. Tenim les mateixes oportunitats totes les persones dintre del món esportiu? Quins estereotips perduren i condicionen la pràctica esportiva?

Per últim, 4t d’ESO ha rebut informació de primera mà sobre l’oferta formativa d’aquesta universitat, informació que els pot servir per a la seva orientació acadèmica i professional del futur.

Gràcies EUSES per la vostra col·laboració!