TREBALLS DE RECERCA 4t d’ESO (2021-22)

Recentment, l’alumnat de 4t d’ESO ha fet la presentació  del seu TDR. Aquests treballs mostren les inquietuds de l’alumnat i la seva capacitat per investigar sobre temes del seu propi interès. Aquest és un projecte que té una durada d’un any escolar i que requereix integrar coneixements de diverses disciplines en nous contextos d’aprenentatge, desenvolupar la capacitat de cercar, contrastar i seleccionar informació digital adequada i construir nou coneixement mitjançant estratègies de tractament de la informació amb el suport d’aplicacions digitals. Aquest final de curs, l’alumnat ha fet la defensa oral del seu TDR mostrant les seves capacitats d’oratòria i explicant els resultats de la seva recerca. Els projectes guanyadors han estat:

• L’arquitectura religiosa de la Terra Alta (Cèlia Vilanova)

• La cara invisible dels embarassos (Natàlia Martí)

Vegeu un vídeo que recull alguns dels treballs presentats. Enhorabona als dos TDR guanyadors!