PRIMER GRUP DE DISCUSSIÓ

Aquest tercer trimestre encetem una nova proposta del Laboratori de transformació educativa: els grups de discussió. El procediment consisteix en la realització de grups de discussió de 10-12 persones que parlaran al voltant d’un tema d’aprofundiment que els centres referents del Laboratori consideren clau per a transformació dels models educatius amb l’objectiu de situar l’alumne al centre del procés d’aprenentatge. En aquests grups de discussió totes les persones participants expressen la seva opinió elaborada a partir de la pròpia experiència en l’entorn educatiu: alumnat, familiars i equip pedagògic. Auests grups de discussió seran enregistrats per al seu posterior buidatge i anàlisi.

El grup de discussió dels alumnes es va fer el passat 9 d’abril, amb una tria d’alumnes dels diferents grups d’ESO.

El grup de discussió de les famílies el pilotarem amb la junta de l’AMPA.

I el grup de discussió dels docents es farà el 14 d’abril.

Volem agrair la generositat de les persones participants!