ESCOLA NOVA 21

Ens fa molta il·lusió comunicar-vos que la nostra escola ha estat seleccionada per formar part del programa Escola Nova 21.

Aquest programa ha seleccionat 456 escoles de tota Catalunya per dur a terme un canvi de paradigma educatiu on els infants i joves puguin gaudir a l’escola d’experiències d’aprenentatge rellevants i amb sentit, que els permetin esdevenir persones autònomes amb una vida plena.

Aquest programa implica un assessorament i una formació al centre durant 3 anys. A més de treballar en xarxa amb altres centres de Catalunya.

A continuació us adjuntem  la carta que ens han enviat adreçada a tota la comunitat educativa.

JHKcarta-centres-participants-sbc-1H