ELS DELEGATS VERDS DE CADA CLASSE VOTEN EL REPTE DEL MES

Avui ha tingut lloc la tercera assemblea del Green Team. En primer lloc, els delegats verds de cada classe han votat el logo que representarà el nostre projecte d’escola verda. En segon lloc, han fet propostes sostenibles per implementar al centre i han escollit centrar-se en un sol repte pel proper mes. Després de fer votacions, han acordat que tot l’alumnat del centre portarà esmorzars sostenibles i saludables amb la voluntat que aquest repte del mes es consolidi en el futur. Vegeu com ho explica Marco Castillo de 5è de la Comunitat de Grans. A més a més, han dissenyat una graella on es farà el seguiment de l’evolució d’aquest compromís. US ANIMEM A SUMAR-VOS AL CANVI!