Dia de la no-violència i la pau

Celebrem el dia escolar de la no-violència i la pau amb la tradicional marxa que -alumnat, docents i famílies- fem junts pels carrers del nostre poble! En acabar, l’alumnat de 3r ESO ha llegit un manifest per recordar el 75è aniversari de la declaració dels drets humans. Aquest ha estat clausurat per l’alumnat de 6è, amb la lectura d’un poema que han creat ells mateixos per fer reflexionar sobre aquest dia! Per finalitzar l’acte, hem cantat el nostre himne de la pau, com tots els anys, per transmetre al món que “la pau ha de ser el camí”. L’alumnat ha rebut una xapa per participar en la marxa i amb els diners recollits al llarg del dia farem una donació a la Fundació La Nineta dels ulls! Gràcies  a totes i tots per la vostra participació!