Coneix La Terra Alta

El passat 5 de març l’alumnat de la CdG de la nostra comarca vam trobar-nos a Batea per participar a la jornada “Coneix la Terra Alta”. Aquest any vam ser els amfitrions de la trobada i organitzadors de les activitats que es van dur a terme a diferents zones del poble. L’alumnat de 6è va realitzar visites i dinàmiques, mentre que els grups de 4t i 5è van esdevenir guies indispensables per seguir la ruta prevista. Tots i totes van donar a conèixer el nostre poble a alumnes i docents d’una manera amena i divertida. A més a més, vam poder gaudir de l’obra de teatre en anglès “Treasure Island”.

Agraïm la col·laboració de tots aquells que ens han obert les portes, ja sigui del punt d’informació (ajuntament), de la cooperativa i de l’església.