Concurs d’higiene de mans

Tots els alumnes de primer de Primària van participar en el Programa de salut sobre Higiene de mans. En primer lloc, van rebre una formació sobre com i quan s’han de rentar les mans realitzada per infermeres del CAP; i, en segon lloc, van fer un dibuix del taller. La guanyadora del nostre centre pel millor dibuix ha estat l’alumna LINETTE GABALDÀ.

El passat divendres 5 de maig va anar a recollir el premi a la Biblioteca comarcal de Gandesa. A continuació, podeu veure el seu dibuix i la foto del lliurament del premi. Moltes felicitats, Linette!

linette dibuix