CdA Barcelona

L’alumnat de la CdG hem realitzat una estada de tres dies al Camp d’Aprenentatge de Barcelona. Hem gaudit de la gran ciutat i hem tingut l’oportunitat de descobrir tot el que ens pot oferir gràcies als docents que ens han acompanyat.

El primer dia vam orientar-nos des del castell de Montjuïc, amb el mapa i la brúixola. També vam aprendre a moure’ns per la ciutat amb el metro i el tramvia. Al dia següent, vam visitar el Parc Güell, on ens van proposar esbrinar una frase misteriosa a partir de les curiositats al voltant de Gaudí i el que havia de ser un barri residencial. Després de dinar, vam convertir-nos en actrius i actors per representar diferents escenes davant de cada façana modernista de l’anomenat “Passeig de la discòrdia”. El tercer i últim dia vam dirigir-nos a Ciutat Vella, el districte amb més història de la ciutat, per conèixer el llegat romà i medieval que perdura al llarg del temps.

Alumnes i mestres hem gaudit d’una fantàstica experiència, sens dubte inoblidable.