A PEU PER LA TERRA ALTA: PINYERES 3r ESO

El passat dimarts 11 de maig l’alumnat de 3r d’ESO va fer una excursió al poble deshabitat de Pinyeres i va visitar les restes arqueològiques del poblat ibèric allí situat. Aquesta sortida està emmarcada dintre de l’activitat física saludable i del coneixement de l’entorn proper. L’alumnat va completar la ruta a peu per diferents camins del terme de Batea. Eloi Solé (3rA) i Víctor Peig (3rB), grans coneixedors del terme, ens van guiar per diferents camins ajudant a tot el grup a arribar al nostre destí: PINYERES.

Si voleu veure la ruta competa cliqueu AQUÍ. Us animem a fer-la!

Una vegada en Pinyeres, l’arqueòleg Pere Rams, ens va explicar els trets històrics més significatius de la població i ens va acompanyar fins les restes arqueològiques del poblat ibèric que també va estar assentat allí.

L’activitat va finalitzar amb una estona de relax al riu.

FOTOS de la sortida.