SESSIÓ EDUCACIÓ FÍSICA 5è C 27/10/2020

Bon dia noies i nois,

Avui aquesta tarda seguirem la mateixa dinàmica que la última sessió d’educació física.

Primer, mirareu un video d’escalfament a sobre de la nostra esterilla al gimnàs (amb separació de 2 metres). Després, una activitat al pati que la dividirem en 3 grups diferents que aniran rodant, és a dir, que al final de la tarda tots haureu passat per tots els 3 racons de joc lliure amb material diferent. I al final tornarem al nostre lloc del gimnàs per fer l’activitat de relaxació i desinfecció del material.

Tots els videos duren més temps. Només feu el temps marcat a la sessió. Recordeu sempre amb mascareta i si us costa respirar només cal marxar del grup i us traieu uns segons la mascareta per respirar.

I contesteu al classroom la pregunta final que hi ha a la part de la sessió de relaxació. Teniu fins el divendres 31/10/2020 per fer-ho.

Aquí teniu els videos:

Escalfament: 

Relaxació: 

Aquí teniu la vostra sessió:

 

 

ENQUESTA RECURSOS DIGITALS FAMÍLIES

Com bé sabeu, aquest curs estem fomentant la competència digital al centre i és per això que necessitem saber alguns aspectes referents als recursos i coneixements digitals que teniu.
Us demanem que ompliu aquest formulari tantes vegades com fills/es tingueu a l’escola per poder detectar les necessitats de cada família. Dimarts 27 d’octubre és l’últim dia per contestar.

3r A: Exposicions orals “El paisatge”

Hola famílies!

Aquest trimestre a projecte estem treballant el paisatge de muntanya, plana i costa i els vostres fills i filles estan aprenent les característiques de cada tipus de paisatge. Per això, cada grup cooperatiu es va preparar una petita exposició oral i la va explicar a la resta de companys i companyes de la classe.

Us compartim les fotos de cada grup a punt de fer la primera exposició oral d’aquest curs!

Ho van fer genial tots!!!! Felicitats nens i nenes de 3r A!!!!!!!

PROJECTE SIEI: “Perquè l’Arc de Sant Martí és de tants colors?”

Durant dues setmanes al SIEI hem treballat el centre d’interès dels colors intentant respondre a la pregunta de: “Perquè l’Arc de Sant Martí és de tants colors?”.

Hem començat el projecte amb la cançó del grup El Pot Petit sobre l’Arc de Sant Martí. N’hem après moltes coses escoltant-la bé.

També hem experimentat amb els colors. Hem jugat amb la llum i l’aigua utilitzant un CD i una llanterna; hem fet bombolles de sabó; hem pintat amb les barreges de colorants.

Fins i tot hem aconseguit posar l’Arc de Sant Martí dins d’un pot! 😉

Podeu veure les nostres fotos clicant aquí.

 

Ha arribat la tardor al SIEI!

Hola famílies!

Al llarg del curs funcionarem per centres d’interès que variaran de temporalització en funció dels continguts i dels interessos dels vostres fills. Algunes de les temàtiques seran escollides per l’Equip del SIEI i altres pels propis alumnes.

Iniciem el curs donant la benvinguda a la tardor! Intentarem contestar a la pregunta: “Quins aspectes del nostre entorn ens fan pensar que ha arribat la tardor?”.

Hem realitzat moltes activitats, us en fem un resum i us deixem el nostre àlbum de fotos aquí.

Us deixem alguns enllaços del que hem treballat:

Hem explicat el conte de “La fulla que volia volar” i hem realitzat un compara i contrasta de paisatges de diferents estacions. Mireu aquí.

Ens va encantar fer l’experiment de les “pinyes obertes i tancades”. Vam observar com les pinyes es tancaven per protegir els pinyons que podrien no estar prou madurs. Semblava màgia!!!

Finalment vam gaudir d’una sortida al bosc per agafar coses pel nostre racó. Agraïm a les famílies també la col·laboració! 😉