P5: El Tió !
10/12/20Quina sorpresa hem rebut aquest matí: ha vingut el Tió a la classe… i ha vingut per quedar-se uns dies!
Quina sorpresa hem rebut aquest matí: ha vingut el Tió a la classe… i ha vingut per quedar-se uns dies!
Els alumnes de 6è escriuen emails per mantenir correspondència amb alumnes d’una escola de Macedònia del Nord.
Aquí teniu alguns models d’alumnes de l’escola.
https://docs.google.com/document/d/1HhuTtc7XHF6EGbXwSqg-_JXEIcCRI_d-saQfGn3Hpfc/edit?usp=sharing by A.C.(6th A)
https://drive.google.com/file/d/16_yNSocHUApdWunDpjSSOfkDsq5UJewr/view?usp=sharing by L R (6th B)
https://drive.google.com/file/d/1jhVlit64kdRu6En4BG8McnZnSKv_Ua2l/view?usp=sharing by R.F (6thC)
Aviat rebrem resposta dels nostres nous amics!!!
L’esport no només és important per la salut, també ho és per l’educació dels nostres nens i nenes, ja que a través de les diferents activitats es fomenten valors i habilitats.
Com sabeu durant aquestes últimes setmanes del primer trimestre, els mestres que fem educació física a 5è hem dedicat una sessió al famós i tan desitjat dia sobre rodes. Als nens els encanta i gaudeixen moltíssim.
Aquí us deixem una mostra,
Avui ens ho hem passat molt bé a l’hora de Psicomotricitat. Hem portat els nostres patinets, bicicletes i cotxes de casa per fer la “tarda sobre rodes”.
Una forma fantàstica d’acabar la setmana!
Aquesta setmana estem aprenent moltes coses relacionades amb les tortugues i els animals en general.
Hem buscat característiques comunes i diferències entre els diversos tipus de tortuga (marina, terrestre i d’aigua dolça).
N’hem observat unes de veritat, hem après coses sobre la seva alimentació, les hem pesat i mesurat, …
Ens ha agradat el conte de l’autocontrol de les emocions de “La Tortuga Sàvia” i els diferents llibres relacionats amb aquests animals que hem llegit a l’hora de biblioteca.
Bon dia noies i nois,
Avui aquesta tarda seguirem la mateixa dinàmica que la última sessió d’educació física.
Primer, mirarem un vídeo d’escalfament a sobre de la nostra màrfega al gimnàs (amb separació de 2 metres). Després, una activitat al pati que la dividirem en petits grups diferents que aniran rodant, és a dir, que al final de la tarda tots haurem passat per tots els 3 materials de joc. I al final tornarem al nostre lloc del gimnàs per fer l’activitat de relaxació i desinfecció del material.
Tots els vídeos duren més temps. Només feu el temps marcat a la sessió. Recordeu sempre amb mascareta i si us costa respirar només cal marxar del grup i us traieu uns segons la mascareta per respirar.
I contesteu al classroom la pregunta final (ÉS OBLIGATORI) que hi ha a la part de la sessió de relaxació. Teniu fins el divendres 20/11/2020 per fer-ho.
Vídeo Escalfament:
Vídeo relaxació:
Aquí teniu la presentació de la sessió:
Comentaris recents