P4: Bateig de les Formigues

Aquest matí, al no poder anar a la Cooperativa perquè plovia, ens hem quedat a l’escola per fer el bateig de les nostres Formigues: la Natalie i la Joaneta. Els papes i mames ens han explicat com han el.laborat els gegantons.

VISITEM ALS GEGANTS! (USEE)

Avui hem anat a conèixer als gegants, gegantons i cap-grossos de la vila. Ens ha agradat moltíssim la sortida.
Agraïm a la Colla Gegantera de Blanes per donar-nos aquesta oportunitat!?