JORNADA DE PORTES OBERTES

Us informem que el proper dia 9 de març per la tarda hi haurà la jornada de portes obertes de l’institut escola Corbatera. Les jornades tenen una limitació d’aforament i hi podreu assistir si demaneu cita prèvia. Estan destinades a les famílies que tenen alumnes que s’incorporaran nous al centre en qualsevol dels cursos. Cal inscriure’s a la cita prèvia de la següent manera:
    • Si el vostre fill/a s’incorpora a les etapes d’infantil o de primària demaneu cita a les 16:30h.
    • Si el vostre fill o filla s’incorpora a l’ESO demaneu cita per les 17:45h.

CITA PRÈVIA

Per qualsevol dubte podeu trucar al telèfon del centre:
977821050 ☎
o fer-nos un correu electrònic: e3013087@xtec.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *