Història

Cal fer esment que l’Institut Escola Montsant neix aquest curs 2019-20, per tant és un centre de nova creació que sorgeix fruit de la fusió de dos centres, l’escola Dr. Piñol i Aguadé i de l’Institut Montsant de Cornudella de Montsant.

El centre acull alumnat de tres etapes educatives: infantil, primària i ESO. L’alumnat d’Infantil i primària prové del propi municipi que inclou Siurana, i del municipi veí, La Morera de Montsant que inclou Scala Dei, i alumnat provinent de Porrera i Arbolí.

L’alumnat de l’ESO, a més a més dels municipis esmentats, també prové de Prades que inclou Capafons, Poboleda i Ulldemolins, municipis que formen part de la ZER Montsant – Serra de Prades.

Per aquest motiu el nostre centre té un especial lligam de coordinació amb la ZER quant a Projecte Educatiu i, per tant, també en la PGA que es presenta, per una qüestió de coherència pedagògica i de cohesió de zona.

DSCF3827

DSCF3827″ by jesusmtibau is licensed under CC BY-NC-SA 2.0