UN “GUACAMAYO” VISITA L’ESCOLA

El dimecres 15 de març vam tenir la gran sort de rebre una visita molt especial. La família del Saul i de l’Alfredo ens va porta al seu “Guacamayo”  a l’escola. Va ser una tarda màgica!

Els alumnes de 1r. de primària aprofitant que estaven treballant el projecte dels animals van poder aprendre moltes coses sobre aquest animal

Els alumnes de 3r. estaven treballant el tema dels animals a medi i aprenien a construir una fitxat per poder classificar els diferents tipus d’animals. Van poder admirar aquest gran animal i completar l’apartat de les curiositats.

El pare de l’Alfredo i del Saul ens va explicar que era una cria de “Guacamayo” i que tenia pocs mesos. També ens van dir que menjava fruita, verdures i sobre tot fruits secs. Els alumnes tenien molta curiositat i volien saber com dorm, com es banya o com es cuida un animal tan especial.

El Saul i l’Alfredo ens van explicar que el “Guacamayo” encara no tenia nom, que estaven entre dos i que l’animal dormia  amb el cap recolzat a les ales, que menjava moltes vegades al dia i que encara no sabia parlar perquè és molt petit.

Moltes gràcies per tot al Saul, a l’Alfredo i sobre tot al seu pare. Sou fantàstics!