Història

L’Institut Escola Mar Mediterrània neix el curs 2018-19 a partir de l’interès que manifesta la comunitat educativa de què els alumnes de primària tinguin una continuïtat dels seus estudis a l’ESO, i com a resposta a la necessitat del Departament per ampliar l’oferta educativa de l’ESO a Mataró. Tots dos interessos van confluir en un projecte únic que és avui dia el nostre institut escola. D’aquesta manera l’Escola Tomàs Viñas, creada l’any 1976 arrel d’una lluita dels veïns per construir una escola, es converteix en un nou centre de primària i secundària, projecte únic i transversal en el qual treballem una mateixa metodologia i línia d’escola, des d’Educació Infantil fins a l’ESO. El curs 2021-22 el centre tindrà implementat tots els cursos de l’ESO.