Halloween 2017

Primera festa conjunta PRI-SEC i la més esperada per tots els alumnes. Super organització de mestres i professors, moments magnífiques amb les divertides activitats de Halloween.
Els més petits de PRI van quedar bocabadats amb els personatges i les activitats que van preparar els seus companys… Llegeix més»

Festa de la Castanyada

Aquest 26 d’octubre moltes cares de sorpresa, entusiasme i alegria davant les Tres Bessones, que van fer de fil conductor en la festa de la castanyada.Actuacions magnífiques de tots els nens d’infantil, cançons diferents per a cada grup (P3A “El bolet petitó”,P3B “La Castanera”, P4A… Llegeix més»

Mates divertides a 1r de PRI

Qui ha dit que les mates són avorrides?
Encara que sembli que estem jugant, estem aprenent la recta numèrica de maneres diferents.
A la classe cada nen/a és un número i s’ha de col·locar al seu lloc, sempre dient el número que representa.Al pati fem la recta… Llegeix més»

Graduació 6è PRI

Molta emoció per la graduació dels alumnes de 6è de PRI. Nou anys d’escola, des de P-3 fins l’últim curs de primària. Resum d’imatges tendres, divertides, emocionants… Records, llàgrimes i també alegria, tots aquests alumnes estan preparats a volar cap a la SEC i amb… Llegeix més»

Festival P-5