Haizea Atxaga guanya el Concurs Creajove 2022

Haizea Atxaga guanyadora de Premi a la millor idea de negoci d’Economia Social al Concurs Creajove 2022!

El passat dijous 31 de Març es van lliurar els premis Creajove 2022 a l’edifici d’Enologia de Vilafranca. Aquest és un acte que premia la millor idea de negoci i el millor projecte empresarial. En aquesta edició s’han presentat 60 candidatures i la nostra alumna Haizea Atxaga ha estat la guanyadora del premi a la millor idea relacionada amb l’economia Social.

La seva idea de negoci, treballada en la Matèria d’Emprenedoria a 4t d’ESO, es basa en una aplicació que posa en contacte joves des de l’ESO fins a nivell universitari per a compartir recursos i rebre ajuda mútua en diferents matèries.

Segons afirma la mateixa Haizea “Aquesta app té diverses funcions per tots els estudiants desde segon d’ESO fins a les carreres més difícils de l’Universitat / els cicles més personalitzats possibles”.

Amb Share Work els usuaris tenen l’opció de crear el seu perfil i realitzar un xat privat amb videotrucada per rebre ajuda en aquelles matèries que tens més dificultat. També hi ha l’opció de organitzar trobades fisiques a la biblioteca del teu poble per compartir recursos.

En aquesta edició, també han quedat finalistes en la categoria de millor idea de negoci els alumnes Marc Alonso i Marc Guilera per la idea How Time Flies, Mariona Alsina per New JobHajar Benkarrouh, Susana Álvarez, Berta Ahumada i Lobna Abdales per SBC i també Alex Pérez per Totem Electrònic.

Us felicitem per l’esforç i la feina feta. Enhorabona!!!