Un tomb per les muralles de Cambrils.

El passat dijous 4 de març l’alumnat de 6è vam fer un tomb per descobrir les muralles de Cambrils. Aquesta activitat està emmarcada dins el projecte “Descobreix Cambrils” que ofereix l’ajuntament del municipi per apropar la realitat de l’entorn als centres escolars.

La visita va començar a la plaça de la Vila des d’on es va iniciar un recorregut exterior. Al llarg del recorregut vam intentar trobar indicis dels llocs per on passava la muralla que envoltava la ciutat. Caminant pel nucli antic vam trobar diferents restes i elements típics que ens van servir per comprendre una mica més la nostra història.

Finalment, vam acabar la sortida a la torre del Bou o de la presó a on vam tenir l’oportunitat de pujar i esbrinar els secrets que s’hi amaguen.