Comencem els ambients d’aprenentatge!

La setmana passada, l’alumnat d’educació infantil es va iniciar en la metodologia dels ambients d’aprenentatge. Cada aula està ambientada en un ambient diferent i els infants poden decidir què volen fer i on volen anar.

Els ambients que tenim a la nostra escola respecten els interessos dels infants i fomenten el desenvolupament de la seva autonomia. També són una mesura per atendre a la diversitat, ja que permet que els nens i nenes desenvolupin al màxim les seves capacitats respectant les seves possibilitats. Al ser una activitat internivell, els infants més grans ajuden els més menuts i els menuts aprenen dels grans. Els nostres ambients són: ambient de joc simbòlic, ambient sensorial, ambient de natura, ambient d’art, ambient de fer i desfer, ambient de comunicació i ambient de cos i moviment. A continuació podeu veure el recull d’imatges d’aquests dies.

Ambient de cos i moviment

Ambient d’art

Ambient de joc simbòlic