Cloenda Torneig d’escacs

El passat divendres tot l’alumnat de primària es va reunir al pavelló de l’escola per celebrar la cloenda del I Torneig d’escacs del IEJA.
Aquest torneig s’ha celebrat durant els patis del darrer trimestre, com a última activitat del projecte d’Escacs a l’Escola iniciat aquest curs. Durant l’any escolar els i les alumnes del nostre centre han pogut iniciar-se en aquest joc a través del coneixement del moviment de les peces a la pàgina web de l’institut Escola, practicat aquest esport durant els patis, resolt reptes o participat en el torneig.
En aquest acte els participants del torneig han rebut un detall en agraïment a la seva participació, constància i esportivitat demostrades al llarg de les partides. Així mateix, els guanyadors de les diferents categories han rebut una distinció especial.
Animem a tothom a no perdre el fil i seguir practicant i millorant durant l’estiu, ja que el curs vinent reprendrem el Projecte d’Escacs amb les mateixes ganes i il·lusió.