Visita Erasmus+ a Esmirna

La setmana del 28 de febrer al 4 de Març, una delegació de l’institut escola formada per 4 docents i 4 alumnes de sisè van visitar els nostres socis Erasmus+ a Esmirna (Turquia). La visita s’emmarcava dins del projecte “Hug Your Environment Against 4 Pollutions” que internacionalitza la nostra tasca com a Escola Verda, al mateix temps que ens permet aprendre dels nostres socis i les seves vivències i experiències.

Durant la visita els nostres alumnes i docents van presentar la feina feta al centre, van coordinar la feina que s’haurà de fer en el futur i, van poder veure les diferents feines i metodologies emprades pels nostres socis Erasmus+. També va ser una oportunitat única per conèixer una cultura diferent i sobretot per millorar les habilitats comunicatives en llengua anglesa.

Estem segurs que la feina feta tindrà molt d’impacte en el nostre centre i ens preparem amb moltes ganes per rebre els nostres socis el proper mes d’abril.

Us deixem unes imatges per tal que pugueu veure la feina feta!