STAR SHOW!!! Un festival diferent per acabar el curs.

Després d’un any restringits per la pandèmia i un curs passat on la realització va ser virtual, l’Institut Escola Joan Ardèvol torna amb força i amb una posada en escena com ja és característic en ell. Sense reparar en despeses, mitjans, temps i personal, ens hem llençat a la piscina per acomiadar el curs, no com cal sinó llençant la “casa per la finestra”; és a dir, bé.
En un espectacle sense precedents, hem recreat el programa GOT TALENT al convertir el pati cobert del nostre centre en un veritable estudi de televisió, on el públic ha pogut assistir (des de dins) a tots els secrets de com s’elabora un espai d’aquestes característiques. Per aconseguir-ho, tot el personal humà de l’Institut Escola s’ha involucrat fins a les últimes conseqüències, aconseguint, amb la seva implicació, un resultat d’alt nivell.