Projecte “El pas del temps”

Aquest darrer trimestre de curs, l’alumnat de segon de primària a medi treballem el projecte de “El pas del temps”. Amb aquest projecte treballarem el concepte del temps. Amb les seves unitats de mesura, l’estudi del seu propi temps, l’evolució d’alguns aspectes socials i els principals descobriments de la humanitat.

A més, com en altres projectes, es procurarà generar actituds democràtiques de participació en les assemblees, debats, treball en grup, mostrar respecte per les opinions dels altres, participar, de manera activa, en els treballs en grup aportant idees al desenvolupament de les tasques a fer i fomentar l’autonomia de l’alumnat.

A l’aula hem aprofitat per crear un museu d’història amb tot d’objectes antics que tenim per casa nostra. Hem investigat el seu ús i la seva antiguitat per a fer una presentació davant dels nostres companys i companyes. Us deixem una mostra de l’activitat.