Novetats Escola Verda!

Atenció! Atenció! Arrenca l’Escola Verda de l’Ardèvol amb novetats.

En primer lloc, us informem que el nostre centre ha estat reconegut com a centre de referència de la Xarxa d’Escoles Verdes. En aquest sentit, el curs passat vam ser centre padrí de diferents escoles i instituts de la província de Tarragona.

En segon lloc, el centre, va participar en el V Simpòsium EsnenRed a nivell estatal que va tenir lloc el mes de juliol al CENEAM (Centre Nacional d’Educació Ambiental) a Valsaín, Segòvia. Juntament amb representants d’altres delegacions estatals, es van compartir i intercanviar experiències amb la finalitat d’aprendre i millorar les accions d’educació per a la sostenibilitat que es realitzen en els centres.

Pòster symposium IEJA

En tercer lloc, seguim amb la CONFINT (Conferència Internacional de Joves: Cuidem el Planeta). En breu sabrem els resultats de la selecció catalana per anar a la representació estatal. Fa dos anys vam ser seleccionats i esperem aquest any poder repetir!

V CONFINT

I per últim… Els Ecogreens escalfen motors! En breu rebreu notícies!