L’INSTITUT ESCOLA VA A LA CONFINT ESTATAL

Benvinguts a tots i a totes en aquest nou curs. Arranquem l’Escola Verda amb una molt bona notícia!

Ja sabeu que el nostre centre compta amb una llarga trajectòria vinculada amb l’educació per a la sostenibilitat i col·laborem activament en diferents propostes per donar a conèixer les nostres accions.

El curs passat, vam participar en la CONFINT (La Conferència Internacional de Joves Tinguem Cura del Planeta) on els i les alumnes de l’ESO van defensar el projecte en el qual van treballar al llarg del curs sobre la recuperació de la biodiversitat en el Parc del Pinaret.
A continuació, trobareu el vídeo a on hi ha recollides les imatges de tot el procés participatiu que es va realitzar:
VIII Conferència Catalana Tinguem cura del planeta

L’experiència de participar en la VIII Conferència Catalana “Tinguem cura del planeta” va ser un èxit i l’alumna Ginane Klein, de 2n d’ESO, va ser la més votada juntament amb altres 10 alumnes de tot Catalunya per anar a la fase estatal a Guadarrama del dia 3 al 6 d’octubre. Aquests alumnes, viatjaran amb tres tècniques del programa i dos professors que han estat seleccionats per assistir a l’esdeveniment, sent una d’elles la Minerva Gabarró, coordinadora d’Escola Verda del nostre centre. Les felicitem a les dues per aquesta oportunitat i estem segurs que ens representaran d’una manera excel·lent.

Il·lusionats per aquesta oportunitat seguim endavant amb l’Escola verda.

I recordeu: Els petits canvis canvien el món!