L’IE JOAN ARDÈVOL VIU LA JORNADA DE SANT JORDI

L’IE Joan Ardèvol ha viscut una jornada carregada d’activitats per celebrar la diada de Sant Jordi, el patró de Catalunya i el dia internacional del llibre.

L’alumnat d’infantil ha començat el dia escoltant la llegenda, després han gaudit d’un seguit de tallers relacionats amb els personatges de la llegenda i els llibres. La resta de l’alumnat ha participat amb una gimcana amb tota mena de proves i activitats ambientades amb la llegenda (treballs manuals, cursa de relleus, lectura de poemes, jocs de punteria, jocs de taula…). Els companys i companyes de l’ESO han monotonitzat les diferents estacions perquè els xiquets i xiquetes de primària gaudissin d’allò més.

A la tarda els alumnes de cicle superior han representat la llegenda davant la resta dels alumnes i professorat.

Els alumnes de cicle superior també han representat la llegenda a la llar Dolors Medina i la Galereta.

A continuació, s’han repartit els premis dels IV Jocs Florals organitzats pel professorat i també les maquetes de Sant Jordi organitzat per l’AFA.