Fem teatre!

Des de fa setmanes, l’alumnat de Cicle Superior ha preparat una representació teatral de la llegenda de Sant Jordi.

En aquesta ocasió especial, l’alumnat de cinquè curs ha assumit el repte de portar a l’escenari una adaptació de la llegenda de Sant Jordi. Amb la seva habilitat interpretativa, estan preparats per transportar-nos a un món de màgia i valentia!

D’altra banda, l’alumnat de sisè curs ha creat decorats que complementaran l’actuació dels seus companys/es. Utilitzant materials reciclats, han donat vida a un món de fantasia i aventura, transformant simples objectes en escenografies que ens transportaran a l’època medieval de la llegenda.

Setmanes d’assajos i preparació han culminat en aquest moment tan esperat, i estem segurs que l’obra resultarà ser un èxit rotund. Aquesta és una oportunitat per al nostre alumnat de mostrar el seu talent i creativitat.