Erasmus+ !

Benvolgudes famílies d’alumnes de Cicle Superior,

Com possiblement ja sabeu, l’escola participa, aquest curs i el proper, en un projecte Erasmus+.
L’Erasmus+ promou l’intercanvi de treballs, d’alumnes d’edats aproximades i de professorat entre centres de diferents països de la Unió Europea, i que en el nostre cas inclou centres de La República Txeca, Regne Unit, Turquia i Itàlia.

El calendari de visites és:
– Praga (Horice, Rep. Txeca): Del 27 al 31 de Gener del 2020.
– Cambrils (centre acollidor): Del 16 al 23 de Maig del 2020.
– Londres (Regne Unit): Novembre del 2020.
– Esmirna (Turquia): Març del 2021.
– Roma (Itàlia): Maig 2021.

El projecte Erasmus+ està finançat totalment per la Unió Europea. Hi estan incloses totes les despeses de desplaçament, manutenció, formació, …. Per tant la despesa que s’ha de realitzar és mínima (assegurança). La durada de cada viatge serà d’una setmana i hi participaran quatre alumnes (diferents a cada viatge), acompanyats per mestres de l’escola.

Per poder participar en el projecte cal un compromís clar dels alumnes i de les famílies i se’n valorarà el següent:
-Notes d’anglès.
-Notes de les altres assignatures.
-Informe de l’alumne que aportarà la tutoria (actitud, caràcter i autonomia personal).
-Acollida d’alumnes visitants.
-S’haurà de presentar tota la documentació necessària per al viatge així com l’assegurança.

Properament, convocarem a una reunió a les famílies interessades.
Us demanem que promogueu la participació dels vostres fills/filles perquè puguin aprofitar l’oportunitat que representa participar en el projecte ERASMUS+
Si us plau, responeu les preguntes següents.

La direcció

Estimadas familias de alumnos de Ciclo Superior,

Como posiblemente ya sabéis, la escuela participa, este curso y el próximo, en un proyecto Erasmus+.
Erasmus+ promueve el intercambio de trabajos, de alumnos de edades aproximadas y de profesorado entre centros de diferentes países de la Unión Europea, y que en nuestro caso incluye centros de República Checa, Reino Unido, Turquía e Italia.

El calendario de visitas es:
– Praga (Horice, Rep. Checa): Del 27 al 31 de Enero de 2020.
– Cambrils (centro acogedor): Del 16 al 23 de Mayo de 2020.
– Londres (Reino Unido): Noviembre de 2020.
– Esmirna (Turquía): Marzo de 2021.
– Roma (Italia): Mayo 2021.

El proyecto Erasmus+ está totalmente financiado por la Unión Europea. Están incluidos todos los gastos de desplazamiento, manutención, formación, …. Por tanto el gasto a realizar es mínimo (seguro). La duración de cada viaje será de una semana y participarán cuatro alumnos (diferentes en cada viaje), acompañados por maestros de la escuela.

Para poder participar en el proyecto es necesario un compromiso claro de los alumnos y de las familias y se valorará lo siguiente:
-Notas de inglés.
-Notas de las otras asignaturas.
-Informe del alumno que aportará la tutoría (actitud, carácter y autonomía personal).
-Acogida de alumnos visitantes.
-Se deberá presentar toda la documentación necesaria para el viaje así como el seguro.

Próximamente, convocaremos a una reunión a las familias interesadas.
Le pedimos que promueva la participación de sus hijos/hijas para que puedan aprovechar la oportunidad que representa participar en el proyecto ERASMUS+
Por favor, responda a las siguientes preguntas.

La dirección