Erasmus+ “Green Concious” a Portugal.

La setmana del 15 al 20 de maig un grup d’alumnes del nostre centre va viatjar a Oliveira do Bairro (Portugal) dintre del projecte “Green Concious”. Aquest projecte forma part del programa Erasmus+ en el que participa el centre i que pretén fomentar entre l’alumnat, valors com el respecte pel medi ambient, la inclusió, la ciutadania activa i la cooperació.

Durant la visita, els alumnes van realitzar una sèrie d’activitats centrades en la consciencia ambiental, el coneixement de l’entorn natural, l’optimització de recursos i la sostenibilitat. També van visitar Oporto, Coimbra i Aveiro.

Aquest tipus d’intercanvi estimula la creativitat, la comunicació i la cooperació entre l’alumnat europeu al mateix temps que permet l’intercanvi d’experiències educatives entre el professorat.