Erasmus days

Estem d’Erasmus days! Más fondos Erasmus+ para movilidad no-europea - Alliance4universities

La setmana passada dues expedicions de l’Institut escola Joan Ardèvol van participar en intercanvis amb alumant de Portugal i d’Itàlia i aquesta setmana hem rebut els nostres partners d’Alemnaya.

L’alumat que ha viatjat a Portugal, de 6è de primària i 1r i 2n d’ESO, ha visitat un centre d’Oliveira do Bairro (Agrupamento de Escolas Oliveira do Bairro). Durant l’estada han realitzat moltes activitats amb els seus partners, entre les que hi havia tallers de física i química. També han estat gaudint d’aquesta setmana Erasmus endinsant-se en la cultura portuguesa de la zona, descobrint la vida dels mariners en un navio-museu, visitant les salines d’Aveiro, fent un taller d’Ovos Moles i passejant pels canals en un Moliceiro.

Per altra banda, l’alumnat que ha viatjat a Itàlia, de 2n i 3r d’ESO, han visitat un centre a Milà (Istituto Comprensivo Viale Lombarde) i han pogut gaudir de diversos tallers de música, esports, ceràmica, ciència i fins i tot han pogu gaudir d’un sopar amb les famílies al centre. A més, també han pogut conèixer la cultura italiana visitant el Museo Nazionale Scienza e Tecnologia Leonardo Da Vinci i el Duomo de Milà.

Avui ha estat el nostre torn. Hem acollit al nostre centre almunat d’Osnabrük (Integrierte Gesamtschule Osnabrück), que ja han passat el primer cap de setmana amb les seves famílies d’acollida i els espera una setmana plena d’activitats educatives i culturals, on podran conèixer de primera mà la nostra ciutat, la seva història i les tradicions locals, alhora que enforteixen els vincles amb els seus companys i famílies d’acollida. Serà una experiència enriquidora que recordaran sempre.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut