Erasmus + a Itàlia

Aquesta passada setmana un delegació d’alumnes de l’Institut Escola Joan Ardèvol ha pogut gaudir de l’últim intercanvi del projecte europeu Hug your environment. Aquest projecte estava integrat per escoles de la República Txeca, Turquia i Itàlia. En aquesta ocasió hem tingut el plaer de visitar la ciutat de Marina de Cerveteri, situada a tan sols 45 minuts de Roma.

Aquest projecte tracta de conscienciar a l’alumnat de tota Europa de la importància del reciclatge, la lluita contra la contaminació i la preservació dels espais naturals. Tots els assistents a la trobada vam  gaudir d’activitats, presentacions i sortides on vam poder aprendre i interioritzar el problema que suposa la contaminació a nivell mundial.

Totes les activitats són sempre en llengua anglesa, que és un altre dels motius fonamentals que sustenten aquests intercanvis. La millora de les llengües, l’ús actiu de les mateixes i l’intercanvi social i cultural que es donen en aquests viatges són pilars fonamentals de l’educació que volem oferir des de l’Institut Escola.

Estem molt feliços de l’experiència viscuda i ens disposem a seguir treballant per tal de que més part del nostre alumnat pugui enriquir-se i créixer acadèmica i personalment amb aquests projectes.