ELS ECOGREENS AL FÒRUM D’ESCOLES VERDES

El passat dijous 9 de març els Ecogreens de 6è vam participar en el Fòrum d’Escoles Verdes que es va celebrar a Salou, juntament amb 13 centres educatius de les comarques del Tarragonès i el Baix Camp.

Aquest fòrum reuneix un centenar de persones, entre alumnes i docents, i serveix per compartir les accions d’educació per a la sostenibilitat que s’estan duent a terme des dels diferents centres.

Durant el matí, a través d’un mercat d’experiències vam exposar la nostra presentació de centre: “Els Ecogreens: la revolució verda de l’Ardèvol” i, també, vam veure les diferents accions que cada centre presentava. Després d’esmorzar ens vam repartir en diferents grups de treball, a fi de redactar un manifest, uns cartells i una cançó amb missatges positius envers la sostenibilitat.

Després de dinar i com a cloenda de l’acte vam fer una cercavila festiva fins a la plaça de la Pau on tots i totes vam posar en comú les nostres creacions.

Una jornada molt activa que ens recorda que: Els petits canvis, canvien el món!